dimecres, 15 d’abril del 2009

Obert el bloc dels Apartaments B.B.

Salutacions sóc el vostre germanet Oriol, acabo de crear el Bloc dels Apartaments B.B., i aquest es el primer missatge que envio per tal de donar-vos-hi la benvinguda i recordar que us he enviat unes invitacions que heu d'acceptar, al vostre email, per tal que pogueu accedir al Bloc, ja que aquest serà d'accés privat als membres de la familia només, si volue permetre l'accés a algú més, m'heu d'enviar els seu email i jo li enviare la invitació al bloc.

Res més, us animo, a començar a enviar propostes de llogaters, suggerencies, el que sigui...

5 comentaris:

  1. Oh Uri! mil gràcies! ets un crack!!!
    a veure què tal anirà la cosa...de moment, és un gran espai per a penjar-hi notícies rel.latives a tot el tinglado! Una pregunta...hi podem penjar fotos també? i links al youtube?
    El que jo faré és enviar un mail a clients habituals del passat a veure si hi ha interès...però com que la web diu que estan tancats per reformes...no seran masses...jo ho intento i reenvio la informació; de totes maneres, fins que tothom es familiaritzi amb la utilització del blog em sembla que més valdrà fer-ho per mail i també per blog no creus?
    Moltes gràcies germanet! t'estimo!
    Lita

    ResponElimina
  2. Però una cosa...aquest blog no és restringit oi? en realitat hi ha accès publicament o k?

    ResponElimina
  3. He posat que només els nostres emails hi poden accedir

    ResponElimina
  4. LA VERITAT ES QUE ENCARA NO SÉ COM PENJAR FOTOS, PERO HO ESTIC MIRANT...

    ResponElimina
  5. llàstima que no tingui un xat incorporat eh? ens aniria bé a tú i a mí...tot i que podem casi parlar desde la finestra! jejeje...
    Jo crec que fotos no es deu poder...no li trobo la aplicació...però tant se val eh? en realitat seria per anar-hi penjat l'estat de les reformes i tal...

    ResponElimina

Apartaments B.B.

Apartaments B.B.